【GearBest 2ヶ月経っても届かない】Paypal経由でクレーム出した結果

スポンサーリンク

向こうさん条件を緩めて来やしたぜダンナ♪

これは何度かやり取りしたら少しずつ条件を緩めて、最終的に全額返金もありえそう。(ただ全額返金でもGearBestポイントですが)

WS000003

Dear  ,

Thanks for contacting us. We are sorry for all the inconvenience caused.

We want to offer you the biggest compensation,but unfortunately we are sorry to inform you that you don't have purchase the insurance for the order ,so we can offer you the part compensation according to the policy.

Option 1:resend a new item
We are willing to resend for you as you pay 15USD for the new item cost and 2USD tracking fee then you can track it online .

Option 2:partial refund on your paypal
We will able to refund you 17USD ,
Would you mind make your choice ?
We are waiting for your reply.

Thank you for your collaboration.
Best regards

条件は、

  • 15ドル払えばもう一度発送します。(直接サポートに提示された金額は21ドル)
  • GearBestポイントで17ドル返金します。(直接サポートに提示された金額は12ドル)

数ドルずつですがアップしてきました。

これ何回かやり取り続ければ100%向こうさんが負担になりそう。

自分は少なくとも20%の責任はあると思っているので、送料もあるし50%から80%の範囲を相手が負担してくれるならば良しとしてみます。

スポンサーリンク

コメントをどうぞ

メールアドレスが公開されることはありません。